Image
Top
Menú

The Nail Concept

El redisseny de la marca d'una cadena de centres de bellesa, manicura i pedicura

Client

The Nail Concept

Data

2004

El projecte

The Nail Concept és una franquícia de centres d’estètica, manicura i pedicura. Poc després de la seva fundació, ens sol·licita un reestyling the la seva identitat visual per tal de facilitar-ne l’aplicació tant als centres com a les publicacions.

Sent fidels a l’antiga identitat i preservant-ne els trets distintius bàsics, com els quatre quadrats, Dilema reestilitzem i refinem la marca, en normalitzem la tipografia i definim el codi cromàtic. Posteriorment establim les normes d’aplicació en els centres i en totes les aplicacions de comunicació, que es concreten en un manual d’identitat visual i un manual de marca per als franquiciats.

També dissenyem la identitat de la marca dels productes de pedicura i manicura de la franquícia, TNC Pro, i n’establim les normes d’aplicació en el packaging i l’etiquetatge..

The Nail Concept

tnc-productes