Image
Top
Menú

Sumarroca

La creació dels noms per dos vins de gran qualitat del Penedès: Bòria i Minuet

Sumarroca Bòria
Client

Sumarroca

Data

2003

El projecte

Arran de la redefinició de l’estratègia de marca, Sumarroca planteja la necessitat de dotar els seus productes d’alta gama de noms creatius que ajudin al seu posicionament en el mercat i es diferenciin de la seva competència.

Dilema iniciem un procés de naming per als dos vins d’alta gama. Primer definim els atributs centrals de les noves marques (core brand), i en posteriorment creem els noms dels productes.

El procés té com a resultat dos noms que reflecteixen el caràcter dels vins: Minuet, per a un vi blanc suau, equilibrat i harmoniós, i Bòria per a un vi negre, d’aroma potent, ampli i carnós.

Campanyes publicitàries
Nous temps, nous vins

En paral·lel, Dilema també creem dues campanyes de publicitat per difondre tant els nous vins com la nova estratègia de marcade Sumarroca.

Per difondre el nou posicionament de Sumarroca al mercat, així com anunciar els llançament dels nous productes, escollim el lema “Nous temps, nous vins”.

 

Sumarroca Minuet